• ISEP-Opole, ul. Ozimska 48 (II piętro lok. 51)
  • Pon - Pt 7:30 - 15:30
  • 77 453 60 09
  • biuro@isepszkolenia.pl
  • 504 850 668
  • 662 211 225
    logologologologo
    • Harmonogram najbliższych szkoleń
    • Oferta szkoleniowa
      • Szkolenia online
      • Szkolenia stacjonarne
      • Kursy online i stacjonarne
      • Szkolenia dla instytucji i administracji
      • Szkolenia wyjazdowe
      • Szkolenia biznesowe
      • Szkolenia zamknięte
      • Dokumenty
    • Dofinansowanie KFS 2023
      • KFS 2023 REZERWA
      • KFS 2023
      • Archiwum BUR 2021
    • Kontakt
    • O nas

    (180 godz.)

    Termin potwierdzony

    Rachunkowość dla zaawansowanych księgowych – III stopień

    Lokalizacja:

    Opole

    Data szkolenia:

    11 Październik 2023 09:00

    Prowadzący:

    Biegły Rewident

    Cena:

    3800 zł netto
    4674 zł brutto

    Zapytaj o szkolenie

    776

    tel. 77 453 60 09
    kom. 504 850 668
    kom. 662 211 225
    e-mail: biuro@isepszkolenia.pl
    Pon - Pt: 7:30 - 15:30

    • Cel i forma realizacji

    • Program

    • Prowadzący

    • Warunki uczestnictwa

    • Formularz zgłoszeniowy

    • Pliki do pobrania

    • Prognoza

    • Komentarze

    Cel kształcenia

    Celem kształcenia jest przygotowanie kandydata do pracy na stanowiskach samodzielnych księgowych, głównych księgowych, zastępców głównych księgowych lub na innych stanowiskach pokrewnych, które bazują na sporządzaniu lub analizie sprawozdań finansowych.

    Adresaci kursu

    Osoby posiadająca wiedzę i umiejętności z zakresu ewidencji księgowej w ramach wszystkich zespołów kont księgowych oraz zasad sporządzania sprawozdań finansowych. Kurs jest polecany osobom, które ukończyły kursy księgowe na poziomie II stopnia lub pracują na samodzielnych stanowiskach księgowych i przygotowują się do samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych i uznają dalszą potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego w zawodzie księgowego.

    Forma realizacji kursu i materiały szkoleniowe

    • W trakcie kursu dobierane są metody szkolenia tj.: wykłady, dyskusje moderowane, studia przypadku, symulacje, sesje pytań i odpowiedzi.
    • Stosowane metody mają na celu nabycie określonej umiejętności, wprawy w wykonywaniu zadań zawodowych czy utrwalenia wiedzy.
    • Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
    • W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowców.
    • Po zakończeniu realizacji kursu uczestnicy wypełniają kwestionariusz, badający opinie i odczucia osób biorących udział w szkoleniu na temat zrealizowanego programu szkoleniowego.

    Czas trwania kursu:
    Liczba godzin zajęć na kursie wynosi 180 godz. dydaktycznych.

    PROGRAM

    I. Podstawy prawne i zawodowe rachunkowości

    1. Krajowe Standardy Rachunkowości.
    2. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości.
    3. Ustawa o rachunkowości.
    4. Normy zawodowe rachunkowości.
    5. Polityka rachunkowości podatek.
    6. Kontrola wewnętrzna i organizacja pracy działu księgowego.
    7. Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych

    II. Podatek odroczony
    III. Wycena i ewidencja aktywów trwałych

    1. Wartości niematerialne i prawne.
    2. Rzeczowy majątek trwały wraz z środkami trwałymi w budowie.
    3. Metody amortyzacji.
    4. Leasing.

    IV. Zapasy

    1. Materiały, produkty, towary – wycena i ewidencja zapasów.

    V. Działalność inwestycyjna

    1. Nieruchomości inwestycyjne – ujmowanie, wycena, prezentacja.
    2. Teoria wartości pieniądza – współczynnik dyskontowy.
    3. Instrumenty finansowe – ujmowanie, wycena, klasyfikacja i prezentacja.

    VI. Rozrachunki – należności i zobowiązania

    1. Wycena rozrachunków krajowych i zagranicznych.
    2. Wierzytelności – nieściągalne, przedawnione, umorzone, objęte odpisami aktualizującymi.
    3. Odpisy aktualizujące rozrachunki.
    4. Różnice kursowe i wycena środków pieniężnych.

    VII. Kapitały i fundusze

    1. Kapitały własne i ich związek z formą organizacyjno-prawną jednostki prowadzącej księgi rachunkowe.
    2. Wycena i ujmowanie kapitału własnego.
    3. Prezentacja kapitałów własnych w sprawozdaniu finansowym.

    VIII. Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe

    1. Wycena oraz prezentacja rezerw i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów.
    2. Czynne rozliczenia międzyokresowe kosztów.
    3. Rozliczenie międzyokresowe przychodów.

    IX. Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza

    1. Istota kosztów i rachunek kosztów.
    2. Klasyfikacje kosztów.
    3. Rachunek kosztów pełnych.
    4. Kalkulacja kosztów.
    5. Modele rachunku kosztów.
    6. Krótkoterminowe rachunki decyzyjne.
    7. Planowanie i budżetowanie kosztów.
    8. Analiza progu rentowności.

    X. Wybrane zagadnienia

    1. Umowy długoterminowe.
    2. Inwentaryzacja.

    XI. Sprawozdawczość finansowa

    1. Istota i zakres sprawozdań finansowych.
    2. Instrumenty polityki bilansowej.
    3. Konstrukcja bilansu i rachunku zysków i strat.
    4. Zakres informacji dodatkowej.
    5. Sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych.
    6. Badanie sprawozdań finansowych – cel badania, obowiązki i terminy, treść sprawozdania z badania.

    XII. Analiza finansowa

    1. Istota i metody analizy finansowej.
    2. Analiza sprawozdań finansowych.
    3. Analiza wskaźnikowa.
    4. Modele wczesnego ostrzegania.

    XIII. Prawo podatkowe

    1. Postępowanie podatkowe i Prawo karne skarbowe.
    2. Podatek dochodowy od dochodów z działalności gospodarczej CIT i PIT.
    3. Podatek od towarów i usług (VAT).

    XIV. Egzamin

    • Biegły Rewident
      Czynny biegły rewident w zakresie badania sprawozdań finansowych, doradztwa ekonomicznego i innych usług audytorskich. W latach 2016-2019 pełnił funkcję wizytatora a następnie kontrolera w Krajowej Komisji Nadzoru Polskiej Izby Biegłych Rewidentów. Licencjonowany doradca restrukturyzacyjny. Aktualnie wiceprezes zarządu w spółce audytorskiej ABR BADEX spółka z o.o. zajmującej się usługami badania sprawozdań finansowych i innymi usługami przewidzianymi dla firm audytorskich, pełni również funkcję prezesa zarządu spółki APK Centrum Restrukturyzacji S.A. zajmującej się restrukturyzacją przedsiębiorstw oraz doradztwem w zakresie restrukturyzacji podmiotom gospodarczym. Jest aktywnym członkiem zarządu Regionalnej Rady Biegłych Rewidentów odział w Opolu. Osoba z dużym doświadczeniem praktycznym, wieloletni wykładowca na kursach i szkoleniach dla księgowych z prawa bilansowego, prawa podatkowego i prawa gospodarczego. Przeprowadził ponad 150 audytów i zrealizował ponad 1.000 godzin szkoleń, pełnił również funkcje biegłego sądowego i syndyka.

    Warunki ukończenia kursu i otrzymania zaświadczenia

    • Formą zaliczenia kursu jest obecność przynajmniej na 70% godzin lekcyjnych, zaliczenie prac kontrolnych i egzamin pisemny, który odbędzie się na zakończenie kursu (4 godziny dydaktyczne).
    • Osoba, która na egzaminie uzyskała, co najmniej 30% punktów możliwych do osiągnięcia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu.
    • Osoba, która na egzaminie uzyska, co najmniej 60% punktów możliwych do osiągnięcia z całego egzaminu certyfikat Samodzielnego Księgowego/Głównego Księgowego (kod według klasyfikacji zawodu 121101), potwierdzający nabycie kwalifikacji z zakresu III stopnia ścieżki edukacyjnej ISEP.

    Warunki uczestnictwa w kursie:

    • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu wynosi 3.800,-zł netto
    • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio: 4 674,-zł od osoby).
    • UWAGA ! Dla osób zgłoszonych prywatnie nie prowadzących działalności gospodarczej specjalny  ponad 10% rabat: cena szkolenia 3813 -zł brutto !
    • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.
    • Przy szkoleniu ONLINE – po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymacie Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.  Następnie na około 2-3 tygodnie przed rozpoczęciem kursu uczestnicy otrzymają oświadczenia do wypełnienia lub pro formy na podstawie, których należy dokonać płatności na nasze konto w Pekao S.A. o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002.
    • Nieobecność zgłoszonego uczestnika w szkoleniu nie zwalnia od zapłaty pełnej kwoty należności
    • Zajęcia szkoleniowe prowadzone są metodami aktywnymi i obejmują: wykłady, ćwiczenia praktyczne, prace kontrolne, egzamin pisemny
    • Zajęcia na kursie odbywają się  cyklicznie raz w tygodniu (jeden dzień szkoleniowy od poniedziałku do piątku) przez okres ok 5-6 miesięcy w godzinach od 9:00 do 15:15
    • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Dokumenty”.

    Formularz zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez
    Instytut Szkolenia Ekonomiczno-Prawnego w Opolu

    Temat szkolenia:
    Termin szkolenia:
    FirmaOsoba prywatna
    Imię i nazwisko zgłaszającego*
    Kontakt telefoniczny*
    Adres e-mail*

    Dane do wystawienia faktury:

    Numer NIP*
    Pełna nazwa firmy (instytucji)*
    Ulica*
    Kod pocztowy*
    Miejscowość*
    Poczta (jeśli inna niż miejscowość)
    Uwagi do zamówienia
    Lista uczestników szkolenia:

    Czy szkolenie będzie realizowane w co najmniej 70% lub w całości ze środków publicznych? TAKNIE

    Wartość zamówienia: cenna netto zł * liczba uczestników.

    Stawka VAT: 23%. Należność do zapłaty w kwocie zł przekażemy na podstawie faktury VAT lub proformy w wyznaczonym terminie i na wskazany rachunek bankowy.

    Zaznaczenie zgody z * jest wymagane.

    Kopię wysłanego zgłoszenia otrzymasz na podany adres email. Pamiętaj, że nie jest to równoznaczne z potwierdzeniem i rezerwacją terminu. O przyjęciu i potwierdzeniu zgłoszenia poinformujemy w osobnej wiadomości e-mail.

    Jeśli chcesz wydrukować zgłoszenie, powinieneś to zrobić przed użyciem przycisku "WYŚLIJ"




    • ZOBOWIAZANIE-karta-zgloszenia-indywidualne-2023-S-7_2023-RAchunkowosc-III-st..docx

      Pobierz

      46 KB

    Share

    Firma nasza zajmuje się organizacją szkoleń na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym.

    Pliki do pobrania

    • Karta zgłoszeniowa na szkolenia w Opolu
    • Karta zgłoszeniowa na szkolenia wyjazdowe
    • Oświadczenie o zwolnieniu z VAT
    • Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych
    • Klauzula informacyjna RODO

    Dane kontaktowe

    tel. 77 453 60 09
    tel. kom. 504 850 668
    tel. kom. 662 211 225

    biuro@isepszkolenia.pl
    a.wozniak@isepszkolenia.pl
    r.bernacki@isepszkolenia.pl

    O firmie

    ul. Ozimska 48
    (II piętro lok. 51)
    45-368 Opole
    NIP 7543068201

    Bank Pekao S.A
    35 1950 0001 2006 0389 9519 0002

    Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
    "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm",
    udzieloną przez PFRSA.

    Copyright ISEP Szkolenia 2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
      Buy now