Lokalizacja:
Data szkolenia:
Prowadzący:
Anna Kędzierska - Adamczyk
Dodatkowe informacje:
Bezpłatny webinar - nagranie
898
tel. 77 453 60 09
kom. 504 850 668
kom. 662 211 225
e-mail: biuro@isepszkolenia.pl
Pon - Pt: 7:30 - 15:30
Cel i forma realizacji
Program
Prowadzący
Warunki uczestnictwa
Formularz zgłoszeniowy
Pliki do pobrania
Prognoza
Komentarze
Celem tego webinaru jest przybliżenie „w pigułce” zmian które czekają księgowych i przedsiębiorców w niedalekiej przyszłości.
Obecnie Polski Ład to 226 stron projektowanych zmian w przepisach podatkowych i nie tylko. Z kolei uzasadnienie do projektu ustawy „Polskiego Ładu” liczy kolejne 228 stron.
Już samo to pokazuje jaki jest jest to ogromny pakiet przepisów, które zostać mają uchwalone jeszcze w tym roku z mocą obowiązywania od 01.01.2022r. Co z tego wyniknie to dopiero się okaże?.
Na dzisiaj koniecznym wydaje się, przede wszystkim dla księgowych, ogólne zorientowanie się w obszarach których mogą dotknąć zmiany podatkowe wprowadzane tzw. ‘Polskim ładem” oraz kierunkach tych zmian, aby przygotować się na ewentualne wdrożenia tych zmian w swoich miejscach pracy.
Szanowni Państwo !
Nasz bezpłatny webinar z „Polskiego Ładu” spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem.
Szkolenie poprowadziła Pani Anna Kędzierska-Adamczyk.
Osoby, które nie mogły uczestniczyć tego dnia w webinarze zachęcamy do rejestracji poprzez kliknięcie w poniższy link,
który umożliwi Państwu obejrzenie w dowolnym czasie nagrania z całego spotkania. Serdecznie zapraszamy !
Poniżej krótki fragment z webinarium:
|
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE REJESTRACJI I LOGOWANIA SIĘ NA BEZPŁATNY WEBINAR
“POLSKI ŁAD – pakiet zmian podatkowych”
10 września 2021 – godz.13.00 – 14.30
PRZED DOKONANIEM ZGŁOSZENIA UPRZEJMIE PROSIMY O UWAŻNE ZAPOZNANIE SIE Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI !!!
1. W celu rejestracji na szkolenie prosimy o kliknięcie w poniższy link i zarejestrowanie się na platformie webinarowej:
https://isepszkolenia.clickmeeting.com/polski-lad-pakiet-zmian-podatkowych/register
2. Chwilę po dokonaniu rejestracji osobną wiadomością powinien przyjść do Państwa email potwierdzający przesłanie zgłoszenia o temacie: „Dziękuję za rejestrację na webinar!”
3. W kolejnej wiadomości przyjdzie do Państwa link z dostępem do webinarium.
Jednakże ze względu na ograniczoną liczbę miejsc link zostanie do Państwa wysłany dopiero po weryfikacji zgłoszenia. Wiadomość ta powinna przyjść do Państwa nie później niż do godz. 15:30 w następnym dniu roboczym. Zazwyczaj jednak będzie to dużo szybciej. Po otrzymaniu maila proszę kliknąć w link dostępowy i sprawdzić czy zostaną Państwo przeniesieni do pokoju w którym pojawia się zegar odliczający czas do rozpoczęcia webinaru.
W przypadku pojawienia się problemu prosimy w pierwszej kolejności o zapoznać się z punktami nr 5-11 opisanymi poniżej a jeśli to nie pomoże w późniejszym etapie o kontakt z nami.
Opiekun techniczny i telefon awaryjny w dniu szkolenia: tel. 662211225 – w trakcie trwania webinaru zalecany kontakt sms.
(Podsumowując: każdy uczestnik powinien otrzymać dwie wiadomości o tematach „Dziękuję za rejestrację na mój webinar!” oraz „Potwierdzenie rejestracji„ – ta druga wiadomość zawiera odnośnik który należy użyć w dniu szkolenia do zalogowania na spotkanie, – prosimy zachować tego maila.).
4.. W dniu webinarium prosimy o zalogowanie się co najmniej 10 min wcześniej, przed planowanym szkoleniem umożliwi to Państwu przetestować jakości połączenia.
Wymagania systemowe oraz zalecenia w zakresie najczęściej pojawiających się problemów:
1. Poniżej link sprawdzający i pozwalający przetestować swoje ustawienia systemowe do uczestnictwa w wydarzeniach na platformie clickmeeting:
sprawdź już teraz swoją konfigurację Internetu oraz systemu
2. Aktualna przeglądarka internetowa – zalecamy: Chrome, Edge, Opera, Mozilla. Przeglądarka Internet Explorer nie jest obsługiwana.
3. Prosimy pamiętać aby włączyć głośniki lub podłączyć słuchawki.
4. Prosimy zaakceptować zgody o które proszą „przeglądarki internetowe” i programy antywirusowe w zakresie połączeń audio i video. Brak akceptacji możne powodować że przeglądarka, będzie blokowała dostęp do szkolenia.
5. W przypadku problemów z zawieszaniem się/ opóźnieniami:,
a) można spróbować przycisku odświeżenia/ lub F5.
b) jeśli problem nie ustępuje, to prosimy pozamykać wszystkie okna i przeglądarki internetowe i po odczekaniu ok 1 minuty ponownie kliknąć w link dostępowy lub najlepiej skopiować go z otrzymanej wiadomości i wkleić go w oknie zalecanych przeglądarek internetowych wymienionych w pkt nr 1.
c) jeśli problem dalej nie ustępuje zalecane jest powtórne uruchomienie urządzenia (komputera).
6. Prosimy aby w trakcie webinaru wyłączyć możliwie najwięcej uruchomionych aplikacji/zakładek w przeglądarce – inne aplikacje mogą znacznie spowolnić działanie webinarium.
7. Link do webinarium może być użyty jednocześnie tylko przez jedną osobę, przesłanie linka osobą trzecim spowoduje nieprawidłowe działanie.
Dodatkowe przydatne informacje:
1. W trakcie webinaru mogą zadawać Państwo pytania na czacie, pytania nie zawsze będą wyświetlane natychmiast (czat może być moderowany)
UWAGA !
Jeśli na dzień przed szkoleniem nie dotarł do Państwa email o temacie:„Potwierdzenie rejestracji”
wraz z linkiem, który umożliwi udział w szkoleniu prosimy o kontakt z nami pod adres email: biuro@isepszkolenia.pl