• ISEP-Opole, ul. Ozimska 48 (II piętro lok. 51)
  • Pon - Pt 7:30 - 15:30
  • 77 453 60 09
  • biuro@isepszkolenia.pl
  • 504 850 668
  • 662 211 225
    logologologologo
    • Harmonogram najbliższych szkoleń
    • Oferta szkoleniowa
      • Szkolenia online
      • Szkolenia stacjonarne
      • Kursy
      • Szkolenia dla instytucji i administracji
      • Szkolenia wyjazdowe
      • Szkolenia biznesowe
      • Szkolenia zamknięte
      • Dokumenty
    • Dofinansowanie KFS 2022
      • KFS 2022
      • BUR 2021
    • Kontakt
    • O nas

    10 spotkań -(70 godz. dydaktycznych) + 1 szkolenie gratis !!!

    Termin potwierdzony

    Kadry i płace 2022 dla zaawansowanych

    Lokalizacja:

    ONLINE

    Data szkolenia:

    20 Czerwiec 2022 - 26 Październik 2022

    Prowadzący:

    Przemysław Jeżek, Piotr Malinowski, Daniel Pałyga, Piotr Wąż, Iwona Hendel, Anna Kędzierska - Adamczyk, .

    Cena:

    3300 zł netto
    4059 zł brutto

    Dodatkowe informacje:

    10 spotkań + 1 szkolenie gratis !!!

    Zapytaj o szkolenie

    700

    tel. 77 453 60 09
    kom. 504 850 668
    kom. 662 211 225
    e-mail: biuro@isepszkolenia.pl
    Pon - Pt: 7:30 - 15:30

    • Cel i forma realizacji

    • Program

    • Prowadzący

    • Warunki uczestnictwa

    • Formularz zgłoszeniowy

    • Pliki do pobrania

    • Prognoza

    • Komentarze

    Czas trwania szkolenia

    • 70 godz. (cykl 10 szkoleń po  7 godzin dydaktycznych)

    Cel szkolenia
    W ramach realizacji szkolenia będą omawiane i prezentowane zasady rozliczeń podatkowych, księgowych i kadrowych  niezbędnych do zapewnienia w firmach bezpieczeństwa prawnego oraz prawidłowego funkcjonowania działów księgowych i kadrowych w zakresie rozliczeń z pracownikami, obsługi kadrowej pracowników, zarządzania dokumentacją pracowniczą, wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na pracodawców, rozliczania płac  czy też rozliczania czasu pracy. Rok 2020 obfituje w liczne zmiany z zakresu prawa pracy oraz przepisów około pracowniczych, dodatkowo rynek pracy w Polsce zmaga się z niedoborem kadry pracowniczej co też przekłada się na wzrost zatrudnianych w Polsce obcokrajowców a co za tym idzie działy kadrowo-księgowe zmuszone są do zaznajomienia się dodatkowymi przepisami i obowiązkami które na nich w związku z tym spoczywają. Na zajęciach oprócz aktualnych aktów prawnych oraz najnowszych zmian zostaną również przytoczone interpretacja podatkowe wydawane przez Krajową Administrację Sądową,  interpretacje Ministerstwa Finansów, interpretacje i wyjaśnienia ZUS i PIP oraz orzecznictwo sądowe.

    Adresaci szkolenia

    Szkolenie dedykowane dla osób chcących poszerzyć własne kompetencje i umiejętności w wykonywaniu zawodu kadrowo-płacowego oraz księgowego.

    Forma realizacji szkolenia i materiały szkoleniowe

    • Szkolenie realizowane jest w formie wykładu stacjonarnego/online poparte przykładami z życia gospodarczego w trakcie którego omawiane będą najistotniejsze zmiany w przepisach kadrowo-płacowych . 
    •  Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
    • Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przesłane wszystkim zgłoszonym uczestnikom (po dokonaniu płatności) dzień wcześniej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
    • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy oceniają szkolenie poprzez pozostawienie opinii w formie komentarzy online,  które pozwolą nam podsumować efekty i jakość realizacji szkolenia

    Efektem uczestnictwie w szkoleniu będzie  rozwój kadry księgowej poprzez

    – uaktualnienie wiedzy w zakresie obowiązujących stanowisk i przepisów kadrowych, podatkowych i płacowych,
    – zdobycie nowych informacji dotyczących najnowszych zmian w obszarach związanych z zatrudnianiem i rozliczeniami pracowniczymi
    – nabycie brakujących kompetencji w zakresie dokonywania rozliczeń z tytułu wynagrodzeń czy też innych świadczeń jakie otrzymują pracownicy i współpracownicy
    – nabycie brakujących kompetencji w zakresie przygotowywania i sporządzani dokumentacji kadrowej oraz stosowania przepisów prawa pracy

    Ramowy program szkolenia ( 10 spotkań):

    Lp.

    Termin
    (w trakcie ustalania)

    Godziny zajęć

    Miejsce szkolenia

    Temat zajęć

    1. 06.05.2022
    – odbyło się

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW PO ZMIANACH W 2022 ROKU
    2. 19.05.2022

    odbyło się

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    LISTA PŁAC W KONTEKŚCIE NALICZANIA WYNAGRODZEŃ – NOWA ODSŁONA POLSKIEGO ŁADU – WSZYSTKIE ZMIANY  Z 2022 ROKU
    3. 8.06.2022
    odbyło się

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    DELEGOWANIE PRACOWNIKÓW ZA GRANICĘ – ASPEKTY PRAWNE, PODATKOWE I UBEZPIECZENIOWE W KONTEKŚCIE AKTUALNYCH PRZEPISÓW I INTERPRETACJI
    4. 20.06.2022

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    LISTA PŁAC W KONTEKŚCIE NALICZANIA WYNAGRODZEŃ – NOWA ODSŁONA POLSKIEGO ŁADU – WSZYSTKIE ZMIANY  Z 2022 ROKU
    5. –

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ NA RZECZ PRACOWNIKÓW W 2022 R. – W ASPEKCIE SKŁADEK ZUS I PODATKU DOCHODOWEGO.
    6. –

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    ZASADY ROZLICZANIA CZASU PRACY I TWORZENIA HARMONOGRAMÓW W PRAKTYCE – 1 dzień
    7, –

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    ZASADY ROZLICZANIA CZASU PRACY I TWORZENIA HARMONOGRAMÓW W PRAKTYCE – 2 dzień
    8. –

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    ŚWIADCZENIA Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA, ZASIŁKI OPIEKUŃCZE 2022
    9. -.

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    ZATRUDNIANIE I ROZWIĄZYWANIE UMÓW Z PRACOWNIKAMI ORAZ DOKUMENTACJA PRACOWNICZA
    10 28.10.2022

    8.45 – 14.30
    Opole lub online

    KAZUSY I KONTROWERSJE Z ZAKRESU PRAWA PRACY I BHP

     

     

    • Przemysław Jeżek
      Specjalista z zakresu Prawa pracy z wieloletnią praktyką zawodową. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe pracując w Działach Personalnych dużych międzynarodowych firm jako Specjalista i Starszy Specjalista HR. Od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach Prawa pracy w tym m.in: rozliczaniem czasu pracy, wynagrodzeń, ZFŚS. Zdobywca tytułu "Kadrowy Roku w 2008 roku" (wyróżnienie w 2007 roku). W latach 2010/2011 odpowiadał na pytania czytelników w biuletynach "Ubezpieczeń i Prawa pracy" wydawnictwa GOFIN. Trener, doradca współpracujący z kilkoma firmami szkoleniowymi w Polsce, realizujący szkolenia dla potrzeb indywidualnego odbiorcy. Od 2014 roku współpracuje z -wydawnictwem INFOR jako autor publikacji na łamach dwutygodnika "Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych". Autor książki pt.: „Rozliczanie umów zlecenia i o dzieło – problemy oskładkowania i opodatkowania z uwzględnieniem minimalnej stawki godzinowej” wyd. ODDK 2017.
    • Piotr Malinowski
      Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, specjalista z zakresu prawa dewizowego, ubezpieczenia społecznego, prawa pracy. W latach 2010 - 2017 był Inspektorem Pracy w Państwowej Inspekcji Pracy. Expert w zagadnieniu legalności zatrudnienia cudzoziemców, brał udział w programie Komisji Europejskiej dotyczącym delegowania pracowników w ramach świadczenia usług na terytorium Unii Europejskiej. W latach 2015 – 2017 był również członkiem Zespołu ds. Przeciwdziałania Handlowi Ludźmi. Wieloletni, doświadczony wykładowca - od 1995r prowadzi zajęcia, wykłady i szkolenia związane z prawem. Od czerwca 2017r. Przeprowadził 237 szkoleń głównie z tematyki związanej z prawem pracy i zatrudnianiem cudzoziemców. Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie doradztwa prawnego. Ściśle współpracuje z Ogólnopolskim Konwentem Agencji Pracy.
    • Daniel Pałyga
      Były Inspektor Pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Opolu. Wieloletni trener, który przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleń. Specjalista z zakresu prawa pracy, legalności zatrudnienia oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Od 1997 związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz najlepszych praktyk stosowanych przez podmioty prywatne
    • Piotr Wąż
      Piotr Wąż - doktor nauk prawnych, były wieloletni pracownik Państwowej Inspekcji Pracy i członek Komisji Prawnej Głównego Inspektora Pracy, wykładowca, szkoleniowiec, konsultant, autor książek oraz wielu publikacji ukazujących się w fachowej literaturze prawniczej z dziedziny prawa pracy i prawa spółek, laureat „Złotych Szelek” za wyjaśnianie skomplikowanych problemów prawnych zrozumiałym i klarownym językiem, biegły sądowy z zakresu stosunku pracy z elementem międzynarodowym (międzynarodowe prawo pracy) i delegowania pracowników do innego państwa celem świadczenia usług.
    • Iwona Hendel
      Ekonomista, trener z zakresu wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, menedżerów. 14 letnia praktyka w działach kadr i płac, począwszy od biura rachunkowego po stanowisko decyzyjne w dziale personalnym firmy. Obecnie trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji z zakresu zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń. Specjalista ds. audytów i doradztwa w/w zakresie. Stały współpracownik naszej firmy.
    • Anna Kędzierska - Adamczyk
      Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 27 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.
    • .
      Pracownik administracji publicznej w Opolu zajmujący się tematyką związaną z kontrolą prawnej ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, legalnością zatrudnienia. Specjalista z zakresu czasu pracy, czasu pracy kierowców, mobbingu, dyskryminacji, związków zawodowych, zatrudniania cudzoziemców oraz agencji zatrudniania. Od 1997 roku związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi w zakresie kontroli i nadzoru oraz funkcjonowania prawa pracy w podmiotach prywatnych.

    Warunek otrzymania zaświadczenia

    Formą zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w wykładzie online na podstawie którego słuchacz otrzyma zaświadczenie

    Warunki uczestnictwa oraz forma zgłoszenia na szkolenie

    • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu online wynosi 3300-zł netto
    • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio: 4059,00,-zł od osoby).
    • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.
    • Czas trwania kursu: Liczba godzin zajęć na kursie wynosi 70 godz. dydaktycznych.
    • Przy szkoleniu ONLINE – po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymujecie Państwo pro formę na podstawie, której należy dokonać płatności na nasze konto w  BANK Pekao S.A. o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002. Następnie dokonamy rejestracji  wszystkich zdeklarowanych uczestników szkolenia na platformę  ClickMeeting z której korzystać będziecie Państwo  w trakcie wykładu a to pozwoli nam utworzyć grupę szkoleniową online którą zaprosimy poprzez wysłanie do każdego uczestnika zaproszenia na podany przez Państwa wcześniej e-mail . Otrzymana wiadomość będzie zawierała dostęp do tzw. pokoju szkoleń w którym będzie czekał na Państwa w dniu szkolenia wykładowca.
    • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”

    Formularz zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez
    Instytut Szkolenia Ekonomiczno-Prawnego w Opolu

    Temat szkolenia:
    Termin szkolenia:
    FirmaOsoba prywatna
    Imię i nazwisko zgłaszającego*
    Kontakt telefoniczny*
    Adres e-mail*

    Dane do wystawienia faktury:

    Numer NIP*
    Pełna nazwa firmy (instytucji)*
    Ulica*
    Kod pocztowy*
    Miejscowość*
    Poczta (jeśli inna niż miejscowość)
    Uwagi do zamówienia
    Lista uczestników szkolenia:

    Czy szkolenie będzie realizowane w co najmniej 70% lub w całości ze środków publicznych? TAKNIE

    Wartość zamówienia: cenna netto zł * liczba uczestników.

    Stawka VAT: 23%. Należność do zapłaty w kwocie zł przekażemy na podstawie faktury VAT lub proformy w wyznaczonym terminie i na wskazany rachunek bankowy.

    Zaznaczenie zgody z * jest wymagane.

    Kopię wysłanego zgłoszenia otrzymasz na podany adres email. Pamiętaj, że nie jest to równoznaczne z potwierdzeniem i rezerwacją terminu. O przyjęciu i potwierdzeniu zgłoszenia poinformujemy w osobnej wiadomości e-mail.

    Jeśli chcesz wydrukować zgłoszenie, powinieneś to zrobić przed użyciem przycisku "WYŚLIJ"




    • karta-zgłoszenia-firmowego-onlinestacjonarne.pdf

      Pobierz

      247 KB

    • klauzula-informacyjna-rodo-w-isep.pdf

      Pobierz

      572 KB

    • oswiadczenie-o-zwolnieniu-szkolenia-z-vat-od-wypelnienia.pdf

      Pobierz

      221 KB

    Share

    Firma nasza zajmuje się organizacją szkoleń na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym.

    Pliki do pobrania

    • Karta zgłoszeniowa na szkolenia w Opolu
    • Karta zgłoszeniowa na szkolenia wyjazdowe
    • Oświadczenie o zwolnieniu z VAT
    • Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych
    • Klauzula informacyjna RODO

    Dane kontaktowe

    tel. 77 453 60 09
    tel. kom. 504 850 668
    tel. kom. 662 211 225

    biuro@isepszkolenia.pl
    a.wozniak@isepszkolenia.pl
    r.bernacki@isepszkolenia.pl

    O firmie

    ul. Ozimska 48
    (II piętro lok. 51)
    45-368 Opole
    NIP 7543068201

    Bank Pekao S.A
    35 1950 0001 2006 0389 9519 0002

    Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
    "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm",
    udzieloną przez PFRSA.

    Copyright ISEP Szkolenia 2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
      Buy now