Dziś jest: 27-05-2020, imieniny: Amandy, Jana, Juliana
tarcza PP 28.05_strona.png
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

Zasady dofinansowań oraz konsekwencje w podatkach, wynagrodzeniach i ubezpieczeniach - Tarcza Antykryzysowa 3.0 i Tarcza Finansowa (dofinansowania z PFR) oraz wybrane zagadnienia z Tarczy 1 i 2.0.

Termin szkolenia:
4 czerwiec 2020 - godz. 9:30 - 14.30 - szkolenie online !
Cena: 260,-zł netto/os.*/319,80,-zł brutto
Dla osób które uczestniczyły w webinarach “Tarczy 1 i 2” rabat – 40,-zł
tel. 77/453 60 09, 504 850 668, 662 211 225
e-mail

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>

Cel szkolenia:

Przedstawienie ogólnych założeń pakietu antykryzysowego, ze szczególnym naciskiem na problematykę podatkową. Podczas szkolenia zostaną omówione podstawowe zasady wsparcia przedsiębiorców w związku z kryzysem wywołanym epidemią wirusa COVID – 19, w szczególności w zakresie dofinansowań, zwolnień i odliczeń podatkowych, wydłużenia obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, odroczenia, rozłożenia na raty i płatności podatków i pozostałych należności publicznoprawnych.

Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do właścicieli biur rachunkowych, przedsiębiorców firm jak również wszystkich pracowników działów kadrowo -

PROGRAM

  1. Rozwiązania przewidziane w tarczy 3.o.
    • zwiększenie grupy podmiotów zwolnionych z ZUS
    • zmiany w zasadach naliczania emerytur
    • zmiany w zasadach zatrudniania cudzoziemców
    • zmiany w zasadach udzielania urlopów
    • zmiany w regulacjach dotyczących spłat pożyczek i kredytów
  2. Tarcza finansowa z PFR – omówienie podstawowych zagadnień, pojęć w zakresie uzyskania możliwego wsparcia
    • mikroprzedsiębiorcy – na co mogę liczyć, gdzie aplikować, ile mogą otrzymać a ile z tego umorzyć, jakie warunki musza spełnić
    • mali przedsiębiorcy – na co mogę liczyć, gdzie aplikować, ile mogą otrzymać a ile z tego umorzyć, jakie warunki musza spełnić
    • średni przedsiębiorcy – na co mogę liczyć, gdzie aplikować, ile mogą otrzymać a ile z tego umorzyć, jakie warunki musza spełnić
    • proponowane wsparcie dla „dużych” podmiotów
    • lista banków „wybranych” do obsługi wsparcia
  3. Tarcza 1.0 i 2.0 – najczęściej zadawane pytania, nowe „odkrycia” po miesiącu obowiązywania ustaw.
    • zwolnienie z ZUS, czy zawsze warto i inne wątpliwości, praktyka składania wniosków, współpraca z ZUS
    • postojowe – dla kogo i na jakich warunkach
    • dofinansowania z PUP – praktyka składania wniosków
    • dofinansowanie z WUP – praktyka składania wniosków
    • pomoc publiczna – trudne pytania
  4. Podatki po „tarczach” – czyli co się zmieniło, gdzie są zwolnienia a gdzie są pułapki.
  5. Panel pytań i odpowiedzi.

Harmonogram wykładu online - czas trwania szkolenia:

Od godz. 9:00 rozpoczęcie logowania przez uczestników (po zalogowaniu dostępna jest “poczekalnia” która w momencie startu przełączy się na pokój webinarowy)
09:30 - 11:00: Wykład cz I
11:00 - 11:15 przerwa
11:15 - 12:45 Wykład cz II
12:45 - 13:15 przerwa
13:15 - 14:30  - Wykład cz III, odpowiedzi na pytania z 'chata'
14:30  Zakończenie szkolenia

Prowadzący:

Anna Kędzierska - Adamczyk - Doradca podatkowy z kilkunastoletnim stażem, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, współwłaściciel biura rachunkowego, trener i doradca z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków – współpracuje z kilkunastoma firmami szkoleniowymi na terenie całego kraju.

Forma realizacji szkolenia i materiały szkoleniowe

  • Szkolenie realizowane jest w formie wykładu online poparte przykładami z życia gospodarczego w trakcie którego omawiane będą najistotniejsze zmiany w przepisach kadrowo-płacowych jak również podatkowych . 
  •  Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
  • Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przesłane wszystkim zgłoszonym uczestnikom (po dokonaniu płatności) dzień wcześniej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy oceniają szkolenie poprzez pozostawienie opinii w formie komentarzy online,  które pozwolą nam podsumować efekty i jakość realizacji szkolenia.

Warunek otrzymania zaświadczenia:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w wykładzie online na podstawie którego słuchacz otrzyma zaświadczenie 

Warunki uczestnictwa oraz forma zgłoszenia na szkolenie:

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu online wynosi 260,-zł netto
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio:319,80,-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.

    Po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymujecie Państwo pro formę na podstawie, której należy dokonać płatności na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002. Następnie dokonamy rejestracji  wszystkich zdeklarowanych uczestników szkolenia na platformę  ClickMeeting z której korzystać będziecie Państwo  w trakcie wykładu a to pozwoli nam utworzyć grupę szkoleniową online którą zaprosimy poprzez wysłanie do każdego uczestnika zaproszenia na podany przez Państwa wcześniej e-mail . Otrzymana wiadomość będzie zawierała dostęp do tzw. pokoju szkoleń w którym będzie czekał na Państwa w dniu szkolenia wykładowca.
     
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”

Dodatkowe informacje:

  • tel. 774536009 faks. 775453457, e-mail: 
  • zgłoszenia przyjmujemy poprzez  formularz zgłoszeniowy online, e-mail lub faks.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>