Dziś jest: 27-05-2020, imieniny: Amandy, Jana, Juliana
tarcza PP 28.05_strona.png
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

Tarcza Antykryzysowa – czyli specustawa w praktyce. Konsekwencje w zakresie podatków, ubezpieczeń i wynagrodzeń. Tarcza 2.0 – kolejne zmiany i rozwiązania

Termin szkolenia
6 maj 2020 - godz. 9.30 - 14.30 - szkolenie online !

Cena za osobę: 260,-zł netto*/319,80,-brutto
tel. 77/453 60 09, 504 850 668, 662 211 225
e-mail

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>

Cel szkolenia:

Przedstawienie ogólnych założeń pakietu antykryzysowego, ze szczególnym naciskiem na problematykę podatkową. Podczas szkolenia zostaną omówione podstawowe zasady wsparcia przedsiębiorców w związku z kryzysem wywołanym epidemią wirusa COVID – 19, w szczególności w zakresie dofinansowań, zwolnień i odliczeń podatkowych, wydłużenia obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, odroczenia, rozłożenia na raty i płatności podatków i pozostałych należności publicznoprawnych.

Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do właścicieli biur rachunkowych, przedsiębiorców firm jak również wszystkich pracowników działów kadrowo -

PROGRAM

  1. Rozwiązania związane z zatrudnianiem pracowników i zleceniobiorców.
    • propozycje dofinansowania dla samozatrudnionych
    • propozycje odroczenia płatności podatku od wynagrodzeń
    • propozycje dofinansowania do stanowisk pracy, dla zleceniobiorców, warunki otrzymania, wnioski, organy udzielające wsparcia, terminy obowiązywania
    • pożyczki dla mikroprzedsiębiorców
    • pożyczki także dla samozatrudnionych
    • możliwości zmniejszania wymiaru czasu pracy, zmniejszania wynagrodzenia
    • wynagrodzenie za czas przestoju – kiedy stosujemy a kiedy nie ma takiej możliwości
    • skutki tych „zmniejszeń” z perspektywy ustawy zasiłkowej
    • możliwość zawarcia porozumienia w zakresie równoważnego czasu pracy
    • nowe regulacje dotyczące zasiłków opiekuńczych
    • inne „udogodnienia” dla pracodawców – terminy badań okresowych,
    • świadczenia w czasie „kwarantanny”
    • rozszerzenie propozycji dofinansowania również dla fundacji i stowarzyszeń
    • zmiany w zatrudnianiu pracowników sektora „budżetowego”
  2. Propozycje zwolnienia z obowiązku płacenia składek ZUS bądź odroczenia terminu ich płacenia
    • dla kogo zwolnienie
    • dla kogo odroczenie
    • w jakiej części
    • w jakim terminie
    • pod jakimi warunkami
    • składki na ubezpieczenie społeczne, a zdrowotne, FP i FGSP ?
    • konsekwencje braku składek a obowiązki rejestracyjne, podleganie ubezpieczeniom, zachowanie prawa do świadczeń
    • nowy, uproszczony wniosek o odroczenie płatności ZUS
    • zmiany proponowane w tarczy 2.0 dla małych przedsiębiorców
    • wyłączenie uczniów z osób ubezpieczonych decydujących o liczbie 9
  3. Propozycja przesunięcia terminu wprowadzenia obowiązkowego PPK dla przedsiębiorstw powyżej 50 pracowników.
  4. Nowy obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS.
  5. Propozycja przesunięcia wpłaty terminów zaliczek na PIT, PIT od wynagrodzeń, CIT
  6. Zaniechanie poboru opłaty prolongacyjnej.
  7. Możliwość rezygnacji w trakcie roku z zaliczek uproszczonych na rzecz zaliczek płaconych od rzeczywistych dochodów.
  8. Możliwość wstecznego rozliczania strat – korekta zeznania za 2019, z uwzględnieniem straty z 2020 roku.
  9. Wyłączenie obowiązku korygowania podstawy opodatkowania w związku z przepisami w podatku PIT i CIT – ulga na złe długi.
  10. Zwolnienie niektórych pożyczek z PCC.
  11. Zawieszone kontrole podatkowe i wstrzymane egzekucje.
  12. Pożyczka dla przedsiębiorcy – kwota i warunki uzyskania, spłaty i ewentualnego umorzenia.
  13. Działania na poziomie samorządów – możliwość wprowadzenia przez gminy zwolnień z podatku od nieruchomości oraz opłaty z tytułu użytkowania wieczystego. Możliwość wprowadzenia przez gminy przedłużenia terminów płatności rat podatku od nieruchomości
  14. Przesunięcia terminów w podatku VAT – JPK w wersji VDEK i nowa matryca stawek VAT.
  15. Odroczenie CRBR.
  16. Zawieszenie podatku od sprzedaży detalicznej
  17. Przesunięcie terminu do zapłacenia podatku od przychodów z budynków
  18. Ulga z tytułu darowizn przekazanych na walkę z koronawirusem
  19. Przedłużenie terminu do złożenia zeznania CIT-8 dla organizacji pozarządowych. I tylko dla nich. Możliwość wydania rozporządzenia przedłużającego termin sporządzania sprawozdań finansowych.
  20. Rozwiązania dla osób niepełnosprawnych ( przedłużanie terminów) i dla cudzoziemców ( przedłużanie terminów).
  21. Inne planowane zmiany w trakcie legislacji.
  22. Stosowanie dotychczasowych przepisów w dobie epidemii
    • możliwość wykorzystywania „zaległych” urlopów
    • zasady udzielania urlopów bezpłatnych
    • zasady ustalania wynagrodzenia za czas przestoju
    • praca zdalna
    • ZFŚS
  23. Panel dyskusyjny.

Harmonogram wykładu online - czas trwania szkolenia:

Od godz. 9:00 rozpoczęcie logowania przez uczestników (po zalogowaniu dostępna jest “poczekalnia” która w momencie startu przełączy się na pokój webinarowy)
09:30 - 11:00: Wykład cz I
11:00 - 11:15 przerwa
11:15 - 12:45 Wykład cz II
12:45 - 13:15 przerwa
13:15 - 14:30  - Wykład cz III, odpowiedzi na pytania z 'chata'
14:30  Zakończenie szkolenia

Prowadzący:

Anna Kędzierska - Adamczyk - Doradca podatkowy z kilkunastoletnim stażem, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, współwłaściciel biura rachunkowego, trener i doradca z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków – współpracuje z kilkunastoma firmami szkoleniowymi na terenie całego kraju.

Forma realizacji szkolenia i materiały szkoleniowe

  • Szkolenie realizowane jest w formie wykładu online poparte przykładami z życia gospodarczego w trakcie którego omawiane będą najistotniejsze zmiany w przepisach kadrowo-płacowych jak również podatkowych . 
  •  Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
  • Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przesłane wszystkim zgłoszonym uczestnikom (po dokonaniu płatności) dzień wcześniej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy oceniają szkolenie poprzez pozostawienie opinii w formie komentarzy online,  które pozwolą nam podsumować efekty i jakość realizacji szkolenia.

Warunek otrzymania zaświadczenia:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w wykładzie online na podstawie którego słuchacz otrzyma zaświadczenie 

Warunki uczestnictwa oraz forma zgłoszenia na szkolenie:

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu online wynosi 260,-zł netto
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio:319,80,-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.

    Po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymujecie Państwo pro formę na podstawie, której należy dokonać płatności na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002. Następnie dokonamy rejestracji  wszystkich zdeklarowanych uczestników szkolenia na platformę  ClickMeeting z której korzystać będziecie Państwo  w trakcie wykładu a to pozwoli nam utworzyć grupę szkoleniową online którą zaprosimy poprzez wysłanie do każdego uczestnika zaproszenia na podany przez Państwa wcześniej e-mail . Otrzymana wiadomość będzie zawierała dostęp do tzw. pokoju szkoleń w którym będzie czekał na Państwa w dniu szkolenia wykładowca.
     
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”

Dodatkowe informacje:

  • tel. 774536009 faks. 775453457, e-mail: 
  • zgłoszenia przyjmujemy poprzez  formularz zgłoszeniowy online, e-mail lub faks.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>