Dziś jest: 14-08-2020, imieniny: Alfreda, Maksymiliana, Selmy
zdjęcie tytułowe (1).jpeg
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

Podatek dochodowy od osób prawnych – zmiany oraz inne wybrane zagadnienia z uwzględnieniem regulacji podatkowych związanych z COVID-19

Termin szkolenia
7 wrzesień 2020  - godz. 9.00 - termin potwierdzony !
Cena promocyjna: 350,-zł netto/os.*/430,50,-zł brutto
tel. 77/453 60 09, 504 850 668, 662 211 225
e-mail

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>

Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zaprezentowanie zmian w podatkach dochodowych, które wejdą w życie 1 stycznia 2020 r. oraz aktualnie obowiązujących przepisów.   Zmiany mają przede wszystkim na celu uszczelnienie systemu podatkowego.  W szczególności zmiany dotykają takich kwestii jak optymalizacja z wykorzystaniem podatkowej grupy kapitałowej, podział przychodów, na źródła przychodów, możliwości zaliczenia kosztu zakupu usług niematerialnych do kosztów uzyskania przychodów.

Adresaci szkolenia
Szkolenie jest adresowane do pracowników działów finansowo-księgowych, pracowników biur rachunkowych, doradców podatkowych oraz innych osób zainteresowanych tematyką podatkową.

PROGRAM

  1. Mały podatnik i obniżona stawka CIT w 2020r.
  2. Ulga na złe długi w podatku dochodowym od osób prawnych w 2020r. (warunki zastosowania, moment uwzględnienia w rozliczeniu podatkowym, wyłączenia zastosowania)
  3. Wyłączenie z kosztów podatkowych wydatków ponoszonych na rachunek spoza białej listy oraz z pominięciem mechanizmu podzielonej płatności
  4. Podatek u źródła - kluczowe nowe regulacje od 2020 r. (m.in. nowa rola płatnika, odpowiedzialność płatnika, kopie certyfikatów rezydencji podatkowych)
  5. Finansowanie wewnętrzne podatnika CIT, a koszty podatkowe w 2020r.
  6. Możliwość szybszego rozliczenia starty podatkowej począwszy od 2020r.
  7. Zasady rozliczania samochodów osobowych w działalności gospodarczej z uwzględnieniem objaśnień podatkowych z 9 kwietnia 2020r.
  8. Ceny transferowe (uproszczenia i wyłączenia)
  9. Zmiany w CIT związane z COVID-19 dotyczące m.in. :
    1. możliwości rozliczenia straty za 2020 w roku poprzednim;
    2. możliwości odliczenia od podstawy podatkowania darowizn na przeciwdziałanie COVID-19;
    3. przedłużonego termin zapłaty podatku od przychodów z budynków;
    4. możliwości rezygnacji z metody uproszczonej wpłacania zaliczek;
    5. jednorazowej amortyzacji środków trwałych związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
    6. czasowego zawieszenia przepisów dotyczących ulgi na złe długi przez dłużników;
    7. przedłużenia terminu na złożenie zawiadomienia ZAW-NR
    8. inne zmiany związane z COVID-19 w tym wydłużony termin na sporządzenie deklaracji CIT oraz termin zapłaty podatku z niego wynikającego; wydłużony termin na sporządzenie informacji podatkowych IFT-2/2R, informacji o cenach transferowych.
  10. Inne wybrane zagadnienia w tym m.in.: koszty finansowania dłużnego, podatek od przychodów z budynków, wyłączenie z kosztów podatkowych nabycia usług od podmiotów powiązanych
  11. Podatek dochodowy od osób prawnych a podatek dochodowy od osób fizycznych dla osób prowadzących działalność gospodarczą – podobieństwa i różnice
  12. Pytania uczestników

Prowadzący:
Łukasz Chłond – doradca podatkowy, Doświadczenie zdobywał pracując w jednej z większych polskich firm doradztwa podatkowego, jako ekspert w dziale VAT, a następnie w międzynarodowej firmie doradczej należącej do tzw. Wielkiej Czwórki, uczestnicząc w projektach związanych z opodatkowaniem VAT podmiotów gospodarczych oraz międzynarodowym planowaniem podatkowym. W ostatnim czasie nadzorował dział podatkowy w międzynarodowej korporacji. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem od towarów i usług, podatkiem od osób prawnych, podatkiem od czynności cywilnoprawnych oraz opodatkowaniem międzynarodowym. Autor oraz współautor publikacji o tematyce podatkowej, m.in. dla Dziennika Gazeta Prawna, Rzeczpospolitej, czy miesięcznika Rachunkowość. Doświadczony wykładowca problematyki opodatkowania podmiotów gospodarczych.

Forma realizacji szkolenia i materiały szkoleniowe:

  • Szkolenie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych wspomaganych prezentacją multimedialną z elementami case study w formie przykładów zawierających bieżące orzecznictwo sądowe i interpretacje podatkowe. W trakcie szkolenia prowadzący angażuje również uczestników do wymiany doświadczeń, spostrzeżeń i wniosków. Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
  • W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę w oparciu o  akty prawne oraz wzorce z innych dokumentów źródłowych.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy wypełnią ankiety ewaluacyjne mierzące efekty i jakość realizacji szkolenia.

Czas trwania szkolenia
7 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) plus przerwy.

Efektem kształcenia na szkoleniu będzie

1)      poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych w zakresie rozliczeń podatkowych,

2)      umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.

Warunek otrzymania zaświadczenia
Formą zaliczenia szkolenia jest obecność na zajęciach szkoleniowych potwierdzona w liście obecności, na podstawie której słuchacz otrzymuje zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.                                   

Warunki uczestnictwa w szkoleniu

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu wynosi 350,-zł .
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio:430,50,-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.
  • Należność za szkolenie płatne na podstawie faktury na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002.
  • Nieobecność zgłoszonego uczestnika w szkoleniu nie zwalnia od zapłaty pełnej kwoty należności.
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce Formularze i regulaminy”
  • Uczestnicy otrzymają faktury w dniu szkolenia. 
  • Cena obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe i poczęstunek.

Przyjmujemy zgłoszenia pisemne i telefoniczne lub e-mailem.
tel. 774 536 009, fax. 775 453 457 e-mail: 

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>