Dziś jest: 28-02-2020, imieniny: Ludomira, Makarego, Wiliany
zdjęcie tytułowe (1).jpeg
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

Lista płac wieloskładnikowa (szkolenie dla uczestników kursu Kadry i płace od podstaw)

Termin szkolenia
29 luty 2020 (sobota) - godz. 9:00 - termin potwierdzony !
Opole - siedziba ISEP, ul. Ozimska 48  (II piętro)
 - budynek na skrzyżowaniu ul. Ozimskiej z Katowicką

 Cena dla uczestników kursu Kadry i płace wynosi netto: 200,-zł netto/os. +  23% VAT/zw.  (246,-zł brutto)
dla pozostałych uczestników to kwota 350,-zł netto/os. +  23% VAT/zw.  (246,-zł brutto)

Cel szkolenia:

Poszerzenie wiedzy zdobytej już wcześniej na kursie kadrowo-płacowym.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczony jest dla osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy dotyczącej zagadnień płacowych oraz osób, które chcą ugruntować posiadaną wiedzę dotyczącą listy płac. Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób, które ukończyły  kurs kadrowo-płacowy.

Program szkolenia:

  1. PPK naliczenie składek pracownika i pracodawcy
  2. Rozliczenie świadczeń pracowniczych wyłączonych ze składek na ubezpieczenia społeczne i podatku (odprawy i odszkodowania, finansowanie pakietów opieki medycznej, pakietów sportowych, ubezpieczeń grupowych, ekwiwalenty za pranie odzieży i buty robocze, ryczałt za używanie samochodu służbowego i prywatnego, świadczenia związane z chorobą)
  3. Dopełnienie podstawy ekwiwalentu za urlop
  4. Podstawy wymiaru świadczeń, gdy pracownik zachorował w pierwszym lub drugim miesiącu zatrudnienia
  5. Składniki wynagrodzenia uwzględniane w podstawie chorobowego, przyjmowane w kwocie faktycznie wypłaconej lub po uzupełnieniu
  6. Obniżenie składki zdrowotnej, gdy pracownik wraca do pracy po chorobie
Prowadzący:
Ekonomista, trener z zakresu wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, menedżerów. 14 letnia praktyka w działach kadr i płac, począwszy od biura rachunkowego po stanowisko decyzyjne w dziale personalnym firmy. Obecnie trener wewnętrzny  w międzynarodowej korporacji z zakresu zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń. Specjalista ds. audytów i doradztwa w/w zakresie. Stały współpracownik naszej firmy.

 
Forma realizacji szkolenia i materiały szkoleniowe:
  • Szkolenie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z elementami case study w formie przykładów zawierających bieżące  interpretacjami podatkowymi oraz wyjaśnieniami urzędowymi z ZUS.
  • W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę w oparciu o  akty prawne oraz wzorce z innych dokumentów źródłowych.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy wypełnią ankiety ewaluacyjne mierzące efekty i jakość realizacji szkolenia.

Czas trwania szkolenia:

  •  6 godzin zegarowych (7 godz. lekcyjnych)

Warunek otrzymania zaświadczenia:

Formą zaliczenia szkolenia jest obecność na zajęciach szkoleniowych potwierdzona w liście obecności, na podstawie której słuchacz otrzymuje zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu wynosi 350,-zł  netto
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio:430,50-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.
  • Należność za szkolenie płatne na podstawie faktury na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002.
  • Nieobecność zgłoszonego uczestnika w szkoleniu nie zwalnia od zapłaty pełnej kwoty należności.
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”
  • Uczestnicy otrzymają faktury w dniu szkolenia. 
  • Cena obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe i poczęstunek.

Przyjmujemy zgłoszenia pisemne i telefoniczne lub e-mailem.
tel. 774536009 faks. 775453457, e-mail: