Dziś jest: 27-11-2020, imieniny: Franciszka, Kseni, Maksymiliana
zdjęcie tytułowe (1).jpeg
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

Nowy JPK VAT, SLIM VAT i inne zmiany w podatku VAT w 2020 i od 2021r.

Termin szkolenia
8 grudzień 2020 r. godz. 9:00 - szkolenie online !
Cena: 320,-zł netto/os.*/430,50,-zł brutto
tel. 77/453 60 09, 504 850 668, 662 211 225
e-mail

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>

Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu przedstawienie praktycznych aspektów związanych ze zmianami przepisów podatku od towarów i usług oraz podatkach dochodowych. Szkolenie będzie uwzględniało zmiany przepisów obowiązujących od 2020 roku.

Adresaci szkolenia
Szkolenie dedykowane jest zarówno osobom zarządzającym podmiotami tj. członkowie zarządów, właściciele firm, dyrektorzy finansowi oraz główni księgowi, jak i osobom operacyjnie zajmującymi się w swoich firmach podatkami, księgowością i prawem..

PROGRAM

  1. SLIM VAT -projekt zmian upraszczających rozliczenie podatku VAT od 01.01.2021 roku
  • zmiana wartości małych prezentów
  • zmiany zasad potwierdzania odbioru faktur korygujących
  • zmiana zasad momentu wykazywania faktur korygujących na plus i na minus
  • wprowadzenie możliwości ujednolicenia systemu przeliczania waluty z faktury
  • wydłużenie okresu na dokonanie eksportu przy zaliczce do 6 miesięcy
  • zmiany w zasadach wydawania WIS
  • wydłużenie prawa do odliczenia VAT naliczonego do 3 okresów
  • prawo do odliczenia VAT z usługi noclegowej będącej przedmiotem refaktury
  • zmiany porządkujące w obszarze „białej listy”
  • zmiana wyłączenia z rozliczenia kwartalnego usług budowlanych ( załącznik numer 15)
  • zmiany w kodach CN dla paliw
  • doprecyzowanie wartości transakcji objętych obowiązkowo mechanizmem podzielonej płatności
  • doprecyzowanie przepisów dotyczących płatności z zastosowaniem metody split payment
  • zmiany w systemie tax free
  • zmiany w sankcjach z art.112b
  • zmiany w zakresie dostaw towarów objętych obowiązkiem posiadania statusu VAT czynnego ( art.113)
  • zmiana brzmienia załącznika numer 15
  • przepisy przejściowe i proponowane daty wejścia w życie ustawy

 

  1. Omówienie zmian w zakresie ewidencji VDEK – zmiany od 01.10.2020 – najważniejsze zagadnienia.
  • zmiany w ewidencji VAT,
  • zmiany w deklaracjach,
  • jak się przygotować do nowego VDEK – ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki biur rachunkowych
  • koniec okresu składania deklaracji VAT 7/VAT 7K
  • likwidacja załączników do deklaracji
  • rozporządzenie w zakresie zawartości nowego JPK – VDEK
  • wiele nowych informacji przekazywanych w ramach ewidencji VAT – po stronie sprzedaży – konieczność szczegółowej identyfikacji sprzedawanych towarów i usług, po stronie sprzedaży i zakupów nowy system oznaczania dokumentów w ewidencji VAT
  • zawartość kodów – GRUPY TOWAROWO – USŁUGOWE
  • raportowanie PROCEDUR SZCZEGÓLNYCH
  • wiele kodów na jednej fakturze – jak wprowadzać dane do JPK/VDEK
  • kiedy wprowadzać dane o transakcjach między podmiotami powiązanymi
  • kiedy wprowadzać adnotacje MPP
  • co w przypadku rozbieżności między kodami po stronie sprzedaży a kupującego
  • nowe zasady ujmowania faktur wystawionych do paragonów
  • zmiany w sankcjach za błędy w JPK
  • nowe terminy na korygowanie danych zawartych w JPK/VDEK
  • przewinienia i sankcje – czyli kto i za co odpowiada w przypadku błędów w JPK /VDEK
  • terminy korygowania ewidencji JPK i VDEK
  • korygowanie „starych” JPK
  • Nowy wzór JPK FA (wersja 3)
  1. FAKTURA DO PARAGONU Z NIP!  - najnowsze objaśnienia podatkowe MF

Zmiany ustawy VAT w zakresie fakturowania sprzedaży zaewidencjonowanej przy użyciu kasy fiskalnej oraz nowe sankcje z tym związane – 01.01.2020

  • zmiany w przepisach o fakturowaniu
  • dla kogo sankcje
  • kogo nie dotyka zmiana
  • jak zaewidencjonować sprzedaż na kasie, która nie ma możliwości wprowadzania numeru NIP podatnika
  • faktura do paragonu dla osoby fizycznej, nie prowadzącej działalności gospodarczej
  • przepis przejściowy
  • rozwiązania praktyczne
  • Paragon z numerem NIP do 450 PLN brutto a definicja faktury – ułatwienie czy jednak utrudnienie?
  1. Kasy fiskalne 2020– nowe terminy, nowe rozporządzenie.
  2. Panel dyskusyjny

Prowadzący
Anna Kędzierska - Adamczyk - Doradca podatkowy z ponad 17 letnim stażem, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, trener z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków – współpracuje z kilkunastoma firmami szkoleniowymi na terenie całego kraju.

Forma realizacji szkolenia i materiały szkoleniowe:

  • Szkolenie realizowane jest w formie wykładu online poparte przykładami z życia gospodarczego w trakcie którego omawiane będą najistotniejsze zmiany w przepisach podatkowych . 
  •  Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
  • Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przesłane wszystkim zgłoszonym uczestnikom (po dokonaniu płatności) dzień wcześniej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy oceniają szkolenie poprzez pozostawienie opinii w formie komentarzy online,  które pozwolą nam podsumować efekty i jakość realizacji szkolenia.

Warunek otrzymania zaświadczenia:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w wykładzie online na podstawie którego słuchacz otrzyma zaświadczenie 

Warunki uczestnictwa oraz forma zgłoszenia na szkolenie:

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu online wynosi 320,-zł netto
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio:393,60,-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.

    Po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymujecie Państwo pro formę na podstawie, której należy dokonać płatności na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002. Następnie dokonamy rejestracji  wszystkich zdeklarowanych uczestników szkolenia na platformę  ClickMeeting z której korzystać będziecie Państwo  w trakcie wykładu a to pozwoli nam utworzyć grupę szkoleniową online którą zaprosimy poprzez wysłanie do każdego uczestnika zaproszenia na podany przez Państwa wcześniej e-mail . Otrzymana wiadomość będzie zawierała dostęp do tzw. pokoju szkoleń w którym będzie czekał na Państwa w dniu szkolenia wykładowca.
     
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”

Dodatkowe informacje:

  • tel. 774536009 faks. 775453457, e-mail: 
  • zgłoszenia przyjmujemy poprzez  formularz zgłoszeniowy online, e-mail lub faks.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>
Instrukcja rejestracji na szkolenie online>>