Dziś jest: 17-04-2021, imieniny: Anicety, Klary, Rudolfina
zdjęcie tytułowe (1).jpeg
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

Podatkowa księga przychodów i rozchodów - zasady prowadzenia PKPiR (24 godz.)

Termin szkolenia: 
8 - 22 wrzesień 2021
trwa nabór do grupy
- szkolenie online !!!
(łącznie 3 spotkania - 24 godz.)
Cena: 800,,-zł netto/os.*/984,-zł brutto
tel. 77/453 60 09, 504 850 668, 662 211 225
e-mail
 

 

PROGRAM

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów – zasady prowadzenia i obowiązki z tym związane

1. Podstawy prawne i zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów:

- metody i zasady prowadzenia,
- inne formy opodatkowania.

2.Koszty i przychody w rozumieniu prawa o podatkach.

3. Środki trwałe w firmie:

- pojęcie i definicja,
- amortyzacja i metody jej wyliczania,
- ewidencje środków trwałych i wyposażenia,
- ćwiczenia.

4. Pracownik w firmie:

- obowiązki wobec ZUS-u,
- obowiązki wobec US,
- wynagrodzenie pracownika,
- umowa cywilno-prawna,
- świadczenia.

5.Pozostałe koszty związane z działalnością firmy:

- podróże służbowe,
- reprezentacja i reklama,
- pozostałe koszty działalności.

6. Działalność gospodarcza:

- przychody ze sprzedaży
- inne przychody,
- ustalenie zobowiązania podatkowego i wyniku finansowego.

7. Podatek VAT:

- ewidencja podatku naliczonego i należnego,
- rozliczenie podatku z US.

8.Systemy informatyczne a prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów w formie elektronicznej.

Wykładowca:
właściciel biura rachunkowego, praktyk, wykładowca z wieloletnią praktyką w prowadzeniu szkoleń.

Forma realizacji i materiały szkoleniowe:

  • Szkolenie realizowane jest w formie wykładu online poparte przykładami z życia gospodarczego w trakcie którego omawiane będą najistotniejsze zmiany w przepisach. 
  •  Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
  • Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przesłane wszystkim zgłoszonym uczestnikom (po dokonaniu płatności) dzień wcześniej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy oceniają szkolenie poprzez pozostawienie opinii w formie komentarzy online,  które pozwolą nam podsumować efekty i jakość realizacji szkolenia.

Warunki otrzymania zaświadczenia:
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w wykładzie online na podstawie którego słuchacz otrzyma zaświadczenie 

Warunki uczestnictwa oraz forma zgłoszenia na szkolenie:

  • Odpłatność za udział jednej osoby w szkoleniu online wynosi 800,-zł netto
  • Podana cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT (cena brutto odpowiednio: 984,-zł od osoby).
  • W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT. W tym celu prosimy o przesłanie do nas wypełnionego oświadczenia, które jest do pobrania tutaj.

    Po dokonaniu zgłoszenia poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy otrzymujecie Państwo pro formę na podstawie, której należy dokonać płatności na nasze konto w IDEA BANK  o nr 35 1950 0001 2006 0389 9519 0002. Następnie dokonamy rejestracji  wszystkich zdeklarowanych uczestników szkolenia na platformę  ClickMeeting z której korzystać będziecie Państwo  w trakcie wykładu a to pozwoli nam utworzyć grupę szkoleniową online którą zaprosimy poprzez wysłanie do każdego uczestnika zaproszenia na podany przez Państwa wcześniej e-mail . Otrzymana wiadomość będzie zawierała dostęp do tzw. pokoju szkoleń w którym będzie czekał na Państwa w dniu szkolenia wykładowca.
     
  • Ramowy regulamin świadczenia usług szkoleniowych ISEP jest dostępny w zakładce „Formularze i regulaminy”

Dodatkowe informacje:

  • tel. 774536009 faks. 775453457, e-mail: 
  • zgłoszenia przyjmujemy poprzez  formularz zgłoszeniowy online, e-mail lub faks.

Szkolenie o tej samej tematyce możemy zrealizować dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z nami.

 

Przyjmujemy zgłoszenia pisemne i telefoniczne lub e-mailem.
tel. 77 4536009, faks. 77 5453457, e-mail: biuro@isepszkolenia.pl