Dziś jest: 19-05-2019, imieniny: Celestyny, Iwony, Piotra
zdjęcie tytułowe (1).jpeg
Szukaj na stronie

Zapisz się do newslettera

Kontakt z nami:
tel./fax: 77/ 453 60 09
tel.: 504 850 668
tel.: 662 211 225
e-mail:
Konsultant on-line:

O nas

Instytut Szkolenia Ekonomiczno-Prawnego w Opolu (ISEP) jest firmą założoną przez wieloletnich pracowników PTE-Zakładu Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego w Opolu (w związku z zakończeniem jej działalności), mającą na celu kontynuację działalności szkoleniowo-doradczej z tematyki ekonomiczno-prawnej w zakresie: finansów, rachunkowości, ubezpieczeń społecznych, zarządzania i marketingu, prawa pracy, prawa podatkowego, prawa handlowego, celnego, gospodarczego, zarówno w formie szkoleń otwartych jak i zamkniętych.

W oparciu o kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji szkoleń przez założycieli Instytutu Szkolenia Ekonomiczno-Prawnego w Opolu, chcemy nadal pomagać naszym klientom w uzupełnianiu wiedzy, zdobywaniu nowych wiadomości, rozwijaniu karier zawodowych właścicieli i pracowników.

Firma nasza zajmuje się organizacją szkoleń na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Zajęcia prowadzone są na podstawie aktualnych programów szkoleniowych i nowoczesnych metod nauczania. Czas trwania szkoleń zależy od zawartości merytorycznej tematyki szkolenia. W naszej ofercie można znaleźć zarówno szkolenia jednodniowe, kilkudniowe oraz szkolenia specjalistyczne w formie kursów.

Specjalizujemy się również w organizacji szkoleń wyjazdowych zarówno w formie otwartej jak i zamkniętej, dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.

Wysoki poziom szkoleń gwarantuje wyselekcjonowany zespół rzetelnych wykładowców, z których większość to praktycy życia gospodarczego i najlepsi eksperci z danych dziedzin w Polsce. Nasza oferta szkoleniowa ulega ciągłej modyfikacji wraz ze zmieniającymi się potrzebami przedsiębiorstw. Jesteśmy firmą, która ciągle rozwija się i uczy. Dzięki temu nasi klienci mogą uczestniczyć w szkoleniach na najwyższym poziomie organizacyjnym i merytorycznym, w oparciu o aktualne trendy i stan prawny.

ISEP w liczbach:

  • 17 lat doświadczenia kierownictwa ISEP w organizacji szkoleń,
  • 5 lat działalności szkoleniowo – ISEP w Opolu,
  • Ponad 1000 firm zaufało nam i skorzystało już z naszych usług.
  • Średnio 200 dni szkoleniowych realizowanych co roku od początku działalności.
  • Ponad 70 wykładowców współpracujących z nami, prawie 100 różnych tematów szkoleniowych i kilkuset uczestników co roku korzystają z naszych szkoleń.

Misja:

Instytut Szkolenia Ekonomiczno-Prawnego w Opolu (ISEP) jest firmą, której misją jest sprawienie aby pracownicy i pracodawcy doskonale poruszali się w otaczającym ich otoczeniu biznesowym poprzez doskonałą interpretację prawa oraz uzyskane umiejętności interpersonalne i zawodowe.

Wizja:

Coraz bardziej nasilająca się konkurencja, zmiany przepisów krajowych i unijnych oraz szybkie procesy wdrażania nowych rozwiązań sprawiają, że coraz trudniej jest konkurować oryginalnym produktem, niższą ceną czy wyższą jakością.

My pomagamy poszukiwać rozwiązań tam, gdzie każdego dnia tworzona jest wartość firmy, tam gdzie tkwi największy jej potencjał czyli wśród ludzi – pracowników i kierownictwa firm i instytucji.

To właśnie dzięki umiejętnościom i zaangażowaniu ludzi na wszystkich szczeblach organizacji możliwy jest sukces całej firmy. Poprzez organizację szkoleń na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym staramy się aby potencjał ludzki w każdej firmie czy instytucji mógł się doskonalić, poszerzać swoją wiedzę i umiejętności tak aby zapewnić sprawne działanie organizacji oraz spowodować że firma lub organizacja wykonają kolejny krok naprzód pomimo, że wcześniej wydawało się to niemożliwe.

Wartości:

System Wartości jest drogowskazem wskazującym nam jak postępować w każdym przypadku. Dotyczy zarówno organizmu firmy jako całości jak i poszczególnych osób.

  • Stały rozwój - doskonalenie siebie i innych.
  • Innowacja - szukamy nowych, własnych rozwiązań produktowych jak i organizacyjnych - porównujemy się z własnymi możliwościami i wynikami.
  • Troska o dobro Klienta - prawidłowe rozpoznanie i efektywne zaspokojenie Państwa potrzeb.
  • Uczciwość - mówimy prawdę i stawiamy na wzajemnie zaufanie, które jest podstawą, satysfakcjonującej współpracy.
  • Odpowiedzialność - za dane słowo i podjęte zobowiązania.